Gek van internetsucces



1001 verschillende manieren
Als je op internet kijkt zijn er meer dan 1001 manieren om snel rijk te worden.
Je wordt bedolven onder honderden of zelfs duizenden succesformules.
De één geeft 10 tips, de ander 40.
Weer een ander werkt met piramide, MLM of secrets en andere mogelijkheden en onmogelijkheden om binnen te lopen.
Regelmatig vind je grote huizen en boten op prachtige websites en foto's van auto's die niet op de parkeerplaats passen.
Allemaal heeeel succesvolle ondernemers.
Toch?

De basis
Ik heb er niets op tegen en ga er ook niet tegenin maar ik mis helaas heel vaak de belangrijkste basis.
De basis van de werkelijke succesformule.
Die basis en werkelijke succesformule ben je namelijk zelf.
Jij en niemand anders.
Als je zelf niets onderneemt en je je niet aan goede afspraken houdt die je met jezelf maakt, dan is je succes slechts tijdelijk of zelfs helemaal niet realiseerbaar.
Het gaat niet om het product of dienst die je verkoopt maar het gaat om jou.
Jij moet je eigen plan maken.
Jij moet je focussen.
Jij en niemand anders.

Geld verdienen of weggeven
Veel internetondernemers verkopen boeken, CD's, DVD's en andere digitale producten.
Ook niets mis mee.
Niets mis mee omdat het handel is en wellicht is wat jij zoekt.
Jij blij en de internetondernemer blij.
Ook ik had plannen mijn boek via internet te verkopen.
Maar eerlijk gezegd wil ik eigenlijk geen geld verdienen aan het boek dat mij geholpen heeft om de frustraties van me af te schrijven en me mede een nieuwe start heeft gebracht.
Mijn succes zit namelijk niet in de verkoop van mijn boek maar mijn succes zit in de afspraken die ik met mezelf heb gemaakt en die ik in mijn boek heb beschreven.
Geld verdienen aan dit boek hoef ik dus niet.
Dat geld verdien ik inmiddels voldoende.
Ik kan met mijn boek wel veel mensen helpen.
Dat doe ik dan ook graag.

Gratis mijn complete boek plus alle aanvullingen.
Ik heb daarom ook besloten mijn 85 pagina's tellende boek: "Het Diepe Dal Als Springplank" te schenken aan iedereen die dat wenst te ontvangen.
Ik schenk mijn miniboek inzake faillissement plus het grote boek "Het Diepe Dal Als Springplank" aan iedereen die zich daarvoor inschrijft.
Ik hoop dat het boek u mag brengen wat het mij al heeft gebracht.

Bestel GRATIS
U kunt zich inschrijven voor het miniboek. Door hier in te schrijven ontvangt u t.z.t. ook het complete boek "Het Diepe Dal Als Springplank" plus aanvullingen.


Nog een Tip
Wilt U overigens toch een internet studie of succesvolle opleiding volgen die U verder brengt dan tijdelijk succes;
Klik dan op deze link.

Geen opmerkingen: