Energie

Energie als de levensboom.
Is onze levensbron water of is onze levensbron iets totaal anders?
Als je alles op een rijtje gaat zetten komen we uit bij energie.
Energie die we uit het heelal halen.
Uit ons geloof.
Of energie uit wat of wie dan ook.
Feit is dat energie eigenlijk een ongrijpbaar en meest belangrijk onderdeel is van ons zijn.
Maar wat is energie nu eigenlijk?
En waar komt energie vandaan.
Dat is eigenlijk heel ongrijpbaar.
Als je alles gaat splitsen en heel ver terug brengt naar de kern, kom je uiteindelijk uit op atomen.
Atomen zijn de kleinste onderdeel van het leven dat wij als mensen kennen.
En als je dan na alle splitsingen uitkomt bij het splitsen van atomen, dan komt er een ongekende energie vrij.
Een energie uit het kleinste van het kleinste onderdeel die we als mens kennen.

Energie uit de lucht.
Energie uit het licht.
Toen ik in mijn herstelperiode mijn faillissement en hartinfarct de revalidatieperiode in ging, ben ik op zoek gegaan naar de energie die mij zou helpen om te bereiken.
Dagelijks liep en loop ik buiten en kijk ik even naar omhoog.
En of het nu vanuit geloof in God komt of door andere oorzaken vanuit het heelal, daar laat ik me niet over uit, maar dat het mij kracht en energie bracht en brengt is wel heel duidelijk.
Ik groei door het opnemen van zonnestralen en alle energie die ik uit de lucht voel komen.

Lekker zweverig.
Nee het is geen zweverig gezwets maar probeer het ook eens en proef dat het geen hocus pocus is.
Op één of andere manier haal je je kracht en energie uit hogere machten en krachten en is de zon en het licht en je geloof een gigantische energiebron.
Vraag om de goede dingen, bedank voor alles wat je hebt, klaag niet over wat je niet hebt, geniet adem alle krachten binnen die de zonne, lucht en licht energie je biedt.
en of zweverig bestaan is, maar dat het je brengt wat je zoekt.
Geloof in jezelf.
Geloof in het goede.
Geloof in de kracht en energie die je ontvangt.
En zie.
Na vele valkuilen en hobbels is daar de energie die jou helpt om gelukkig te zijn.
Na vele valkuilen en hobbels krijg je alles wat je hartje begeert.
Na vele valkuilen heb je de kracht en energie om te leven zoals je wilt leven.

Later meer.
Ik ga eerst even een stukje wandelen.
3x raden wat ik tijdens dat wandelen doe.

Geen opmerkingen: