Grootste makelaarsketen in aankomst

Wat heb ik aan die informatie?
Velen die mijn blog lezen zijn hier terecht gekomen omdat ze financiële problemen hebben.
Mensen zoals ikzelf was die nauwelijks het hoofd boven water konden kunnen houden.
Die zitten dus eigenlijk totaal niet te wachten op een bericht over een makelaarsketen.
Wat is dat nu voor onzinnige informatie.
Die mensen willen juist informatie over het overwinnen van tegenslagen, over hoe je rond kan komen van het absolute minimum.

Toch is deze informatie speciaal voor jou van belang.
Waarom?
Omdat ik daardoor juist aan iedereen die in de problemen zit kan laten zien dat je vanuit een heel diep dal weer helemaal terug kan komen.
En dat je ook zakelijk weer een mooie toekomst op kan bouwen.
Ik ben het diepe, diepe dal gezien.
Ik ben er met mijn neus stevig in vast gedrukt.
Ik was aan alle kanten een gevangene.
Geestelijk, lichamelijk, sociaal, emotioneel en financieel was ik totaal uitgeput.
Faillissement, WSNP, hartinfarct, leugens, bedrog, burn out, maag problemen, luchtweg problemen en totaal in de steek gelaten en neergesabeld door 95% van de bevolking gaat niet in je koude kleren zitten.
Dat weet jij als lezer waarschijnlijk ook als geen ander.
Je weet hoe het diepe dal eruit ziet.

Totale ommekeer.
Zoals iedereen in mijn boeken kan lezen ben ik inmiddels weer een gezond, gelukkig, onafhankelijk, vrij en gelukkig mens.
En niet te vergeten ben ik inmiddels rijk in alles waar ik rijk in wil zijn.
En rijk aan ervaring is daarbij een bijkomstige rijkdom die me heel ver heeft gebracht.
Als failliet mens in de WSNP en totaal in de steek gelaten en verafschuwd raak je zelfvertrouwen kwijt en krijg je een totaal verwrongen zelfbeeld.
Je gaat bijna helemaal onderdoor aan de invloeden van buitenaf.
Je laat je te sterk beïnvloeden door tegenslagen en zogenaamde betweters.
En die betweters, die betweters daar stikt het van.

één tip
Wees eigenwijs en luister naar je geest.
Laat je niet beïnvloeden door alle "goed bedoelde" adviezen door iedereen die eigenlijk totaal niet weet of kan voelen wat jij voelt.
Kies voor jezelf en luister alleen naar diegene waar je het juiste bij voelt.
Wees "zogenaamde" egoïstisch en werk aan jezelf.

Wat kan je dan bereiken?
Onafhankelijkheid, zelfrespect en een rijk cq gelukkig leven.
Zoals ik je al aangaf ben ik uit het dal gesprongen en heb ik inmiddels op zakelijk en financieel gebied eigenlijk alles al bereikt wat een mens kan wensen.
Ik ben inmiddels op zakelijk gebied zelfs vele malen verder dan ik ooit had durven dromen.
Ik ben eigenaar en mede-eigenaar van een mooi aantal bedrijven en ben in de gelukkige omstandigheid dat ik een mooie geldstroom via deze bedrijven heb opgebouwd.
Ik zal niet alle bedrijven opsommen waar ik de bedenker of (mede) eigenaar van ben, maar wil je graag in de komende maanden laten zien hoe een bedrijf groeit.
Kijk nu op de site van www.aangenamerwonen.nl
Zie dat daar nog bijna geen actie is.
(Is wel zo maar achter de schermen)
Blijf de site de komende maanden volgen.
Doe dit 1 maal per maand.
Kijk 1 maal per maand hoe de progressie is.
Kijk na 1 jaar hoe groot dat bedrijf is geworden.

Voorspelling:
De kans is groot (en ik durf te voorspellen dat het zo is) dat aangenamerwonen.nl volgend jaar behoort tot het grootste samenwerkingsverband op gebied van makelaardij en overige woondiensten.
Een hele sterke organisatie.
Dat is zo'n organisatie die ik heb opgezet, die gaat groeien.
Maar wat heb ik daaraan zal je misschien zeggen?
Heel simpel.
Wil jij ook een bedrijf dat binnen no-time succesvol is en jou onafhankelijk maakt?
Begin dan te werken aan 1 ding.
Werk aan jezelf en jouw toekomst.
Hoe?

Geen opmerkingen: