Inmiddels meer dan 2.000 boeken geschonken

Bullshit en Grandioos.
De eerste tweeduizend boeken van "Het diepe Dal Als Springplank" zijn naar U lezers verzonden.
De reacties waren sterk uiteenlopend.
Zeer veel positief maar uiteraard ook een paar negatief.
Vandaar de kop: "Bullshit en Grandioos."

Iedereen op deze wereld leeft in andere omstandigheden.
Andere ideeën en invloeden bepalen het leven van elk individu op zich.
Niemand kan voor anderen bepalen of die ander kan gaan leven zoals hij of zij wilt.
Ook ik niet.
Wat ik kan aangeven is hoe het mij is gelukt om uit het diepe dal te komen.
Ik kan aangeven welke levensfilosofie ik heb toegepast om te kunnen komen tot waar en wie ik nu ben.
Dat heb ik gedaan en dat heb ik grotendeels beschreven in mijn boek:
"Het Diepe Dal Als Springplank"
Ik ben mezelf geworden.
Ik heb uit mogen vinden waar ik fouten heb gemaakt.
Ik heb mogen leren van alles wat mijn pad heeft gekruist.
Ik heb geleerd en, hoe zwaar de gang door het diepe dal ook was, ik ben er onmeetbaar dankbaar voor en gelukkiger en rijker door geworden.
Ik ben een heel rijk mens.
Niet alleen financieel maar in totaliteit een heel, heel rijk mens.
Ik ben namelijk gelukkig, dankbaar, vrij en kan en mag alles doen wat mijn hart me ingeeft.
In mijn gratis boek heb ik mijn ervaringen beschreven en geef ik handvatten om het leven een wending te kunnen geven in positieve zin.
Zoals ik al aangaf ben ik een heel rijk mens.
Mede rijk omdat ik immens blij met de reacties die ik van velen (inmiddels honderden) heb mogen ontvangen.
Reacties van "Bullshit" tot "Grandioos".

Vrij.
Aan de mensen die (nog) geen kracht uit het eerste boek hebben kunnen halen bied ik mijn excuses aan voor het roven van hun tijd.
Maar voor alle anderen die mijn verhaal en tips als zeer herkenbaar, bruikbaar en als "Grandioos" hulpmiddel hebben ervaren om gelukkiger en vrij door het leven te gaan, heb ik een nieuwe tip.
Mijn tweede boek "Van Tobber Naar Topper" komt binnenkort uit.
Ingebonden en wel.
Kijk af en toe op deze weblog om te zien wanneer het boek uitkomt.

1 opmerking:

Cor zei

Respect en mooi hoe je alles hebt beschreven Arno!