Gratis boek en advertenties op de blog

Zoals de meeste lezers van mijn blog
al weten geef ik mijn nieuwsbrieven, miniboek over WSNP, en mijn boek over de periode Hartinfarct/Faillissement "Het Diep Dal Als Springplank" en alle tips die ik maar kan geven, GRATIS aan iedereen die zich inschrijft voor mijn nieuwsbrief.
Ik ben blij en trots dat er zoveel vraag naar is.

Maar niet alleen blij want het is toch eigenlijk triest
om te moeten constateren dat dat er zoveel mensen in de problemen komen.
Aan de andere kant is het weer heel prettig dat al die mensen de weg naar deze blog of de website Klik Hier over WSNP weten te vinden en is het ook heel fijn dat er velen zijn die het grote voordeel van mijn boeken zien en de tips en adviezen dagelijks in praktijk brengen.

Al die lezers die de laatste maanden hebben gereageerd
daarvoor nog bedankt. U hebt allemaal persoonlijk antwoord gekregen en krijgt dat uiteraard ook weer als er nieuwe vragen worden gesteld.
Overigens kosten de websites die ik plaats een klein bedrag.
Dat ga ik uiteraard niet aan U vragen.
U krijgt de informatie over Faillissement en WSNP van mij geheel GRATIS.
Wel heb ik een wat kleine advertenties op mijn blog geplaatst om een kleine bijdrage te laten leveren in de kosten (zie rechterkolom).
Voor iedereen die zich overigens nog niet heeft ingeschreven voor de GRATIS nieuwsbrief en boeken.....

1 opmerking:

Anoniem zei

ehh.. love this thoughts )