Zonnige tijden

Energie vanuit de lucht.
Diegene die mijn boek hebben gelezen weten dat ik, toen ik in het diepste dal zat, mijn energie heb gehaald uit:
A) de knop om te zetten en uitsluitend open te staan voor positieve berichten en gedachten.
B) de kracht van de liefde van mijn vrouw en kinderen.
C) de zon, zee, licht, regen en alles wat de natuur op me uitstraalde.

Daarnaast heb ik alles gedaan waar ik ZELF achter kon staan.
Geen dingen die werden opgelegd door de anderen die totaal niet wisten waarover men sprak (wat je namelijk niet hebt of niet hebt meegemaakt kan je niet delen).
één van de dingen die ik heb gedaan is het volgen van een opleiding klik hier informatie die zich richt op het veranderen van zowel je leven als je manier van ondernemen.

Dat alles heeft me bepaald geen windeieren opgeleverd.
Mijn bedrijven werken inmiddels allemaal op de juiste manier voor me en ik ben in de zeer gelukkige omstandigheid dat ik kan doen en laten wat ik wil en als vrij en gelukkig man door het leven ga.

Maar niet alleen ik ben door de veranderingen die ik heb doorgevoerd een gelukkig en rijk mens geworden. Ook bijvoorbeeld mijn vrienden Evert Jan en Jacob en hun kompanen hebben een schitterend bedrijf opgezet waarmee ze iedereen kunnen helpen. Prachtig. Deze mensen hebben ook heel bewust gekozen voor hun eigen weg. Kijk maar eens wat zij binnen een paar maanden hebben gerealiseerd: KLIK HIER VOOR HET ZONNIG en KOSTEN en MILIEU BESPAREND BEDRIJF

Petje af heren.

Geen opmerkingen: