Van Tobber Naar Topper

- ZAKELIJK SUCCES
- Persoonlijke Effectiviteit
- Doelgericht Ondernemen
- Financiële Vrijheid
- Behalen Beoogd Resultaat

Gewoon eerlijk en succesvol ondernemen?....


Schrijf vandaag nog in voor de Workshop:
"VanTobberNaarTopper"

Een heldere en winstgevende korte cursus die het verschil aangeeft om de belangrijke stap van ondernemen naar puur Aangenamer Ondernemen te zetten.
  
- Waar wil ik als ondernemer heen.
- Hoe behaal ik betere resultaten.
- Wat maakt mij succesvol.
- Hoe zorg ik ervoor dat vanaf vandaag mijn zaak voor mij werkt.

Tijdens de workshop VanTobberNaarTopper krijg je een helder en praktisch inzicht waar het verschil ligt  tussen ondernemen en succesvol ondernemen. Hoe het door kan worden herkent, door je kan worden ervaren en gezien en, wellicht het belangrijkste, direct kan worden aangepakt om zakelijk succes te bereiken.

De workshop duurt twee dagdelen en kan op de volgende data worden gevolgd:
Dinsdag 07 september Hotel De Witte Bergen te Huizen
Dinsdag 14 september Hotel De Witte Bergen te Huizen
Dinsdag 21 september Hotel De Witte Bergen te Huizen
Dinsdag 28 september Hotel De Witte Bergen te Huizen
Aanvang dinsdagen 09.30 uur, einde 16.30 uur

Donderdag 09 september Hotel De Witte Bergen te Huizen
Donderdag 16 september Hotel De Witte Bergen te Huizen
Donderdag 23 september Hotel De Witte Bergen te Huizen
Donderdag 30 september Hotel De Witte Bergen te Huizen
Aanvang donderdagen 13.30 uur, einde 21.00 uur

Prijs workshop/training € 224,00 exclusief btw
inclusief koffie, thee, lunch of diner.

Klik hier om in te schrijven.
Na ontvangst van uw mail bevestigen wij uw inschrijving en ontvangt u de factuur.
Vergeet niet de gewenste datum in aan te geven.

Geen opmerkingen: