Prosumers

Prosumers is een 'amerikaanse' uitdrukking die twee groepen bij elkaar brengt. Twee groepen die elkaar nodig hebben om te kunnen bestaan. De Producers en de Consumers. Tijdens mijn 'ziek' zijn en verwerken van hartinfarct, faillissement en bedrog, werd ik beter. En niet zomaar beter. Je hoeft namelijk niet ziek te zijn om beter te worden. Ik werd beter in het begrijpen hoe de wereld in elkaar steekt. Ik werd beter in het zien wat ik fout had gedaan. Alhoewel fout! Als het echt fout was geweest dan had ik nooit kunnen bereiken wat ik nu heb bereikt.

Ik werd beter in het op een rijtje zetten van gedachten. Beter in het organiseren. Beter in het bij elkaar brengen van mensen. In mijn gevoelens en ingaven die ik kreeg en krijg, kwam telkens meer en meer naar voren dat ik het prachtig vond, en ook de talenten ervoor heb, om mooie mensen bij elkaar te brengen. Echt mooie mensen met de juiste gevoelens en juiste ideeën. Echt mooie mensen die de absolute goede wil en kennis hebben maar die soms op het gebied van contact zoeken (of noem het marketing) niet de juiste weg vonden naar elkaar. Dat moet nu maar eens voorgoed worden veranderd dacht ik. De echt mooie mensen moeten nu maar eens op een voetstuk gezet worden. De echt mooie mensen moeten niet meer gestraft worden door dieven. De echt mooie mensen met een geweldig mooie inborst moeten bij elkaar gebracht worden. En daar ben ik aan gaan werken. En dat dat werkt blijkt inmiddels wel. Het staat allemaal in de kinderschoenen maar dat het met een sneltreinvaart groeit en het nu al vele prachtige mensen bij elkaar brengt is geweldig. En dat er nog vele, vele mooie mensen zullen volgen is een heerlijk gevoel.

Ben je één van die mensen die de zware lessen in het leven wel heeft gehad. één van die mensen die failliet is gegaan, graag nu eens de wind mee zou willen hebben, niet meer tegen de stroom in wil zwemmen, begrip en herkenning zou willen voelen, zijn/haar idee en goede product op de juiste manier zou willen aanbieden? Houd dan de pagina www.aangenamer.nl en haar zusterpagina's eens in de gaten.

Geen opmerkingen: