TWEE Boeken voor de prijs van NUL. Zowel het miniboek als - Het Diepe Dal - Gratis ontvangen

Voor iedereen die tegenslagen wil verwerken en het leven (weer) op de rails wil krijgen heb ik deze blog opgezet en ook tientallen nieuwsbrieven en twee boeken geschreven. Boeken over het verwerken van faillissement, WSNP, hartinfarct en bedrog. Geen boeken en brieven die schelden op de maatschappij of wat dan ook, maar boeken waar u in terug kunt vinden hoe u (net als ik) de tegenslagen kan gebruiken om weer mens te worden. Naast mijn levensverhaal vindt u tips die ik in de praktijk heb toegepast. Eigenlijk heb moeten toepassen om de harde leerschool succesvol te doorstaan. Die aanpak heeft mij gebracht waar ik nu ben. Die aanpak kan voor u wellicht ook DE aanpak betekenen om tegenslagen te verwerken, achter u te laten en het pad in te slaan waar u graag wil lopen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Arno, goed gedaan. In het leven moeten we soms door een diep dal. Daarna kun je alleen maar onhoog!

TIP. Vier uw overwinningen. Het is te gemakkelijk om van het ene naar het andere project te gaan zonder te pauzeren. Beloon jezelf. Maak het zakendoen met jou tot een plezierige ervaring.