Weer een schitterende dag

Het is dinsdag 6 mei 2008. Iets over 7 uur en ik zit achter mijn computer. Even emails lezen, kijken wat ik vannacht heb verdiend, en rustig mijn ontbijtje naar binnen werken. 3 crackers. één met krabsalade, één met tonijnsalade en ééntje met filet american. Glaasje melk en een kopje koffie erbij en ik zit weer nokkie nokkie. Ik ben om 5:45 opgestaan, lekker gedoucht en heb de hond uitgelaten. Oké ik ben een zogenaamde positivo en zie misschien overal het mooie van in maar ik vind het dan ook heerlijk om zoals vandaag lekker met het zonnetje wakker te worden.
De dag weer met een brede glimlach te begroeten en je vrouw een dikke kus te geven en te zeggen: "Heb ik vandaag al gezegd dat ik van je hou? Nee?, Daar komt ie dan: SCHAT IK HOU VAN JE.". Heerlijk, heerlijk, heerlijk. De deur en ramen open en met een heerlijk temperatuurtje al om 7:00 achter het keyboard. Ik zit weer te genieten. Even een verhaaltje op mijn blog plaatsen en zometeen lekker met een grote vriend van me naar België. Wat ik ga doen? Ik ga samen met Fred naar een mogelijke zakenpartner bezoeken. Gewoon even kennis maken. Onderweg kletsen we ook weer over van alles en nog wat en spreken we ook onze zaken door. Een ritueel dat vaker bij ons voorkomt. Hoe mijn dag er voor de rest uit gaat zien weet ik nog niet. Ik vermoed dat ik vanmiddag een tijdje achter de computer plaats ga nemen en ook stuk ga wandelen en wat boodschappen doen. Daar heb ik zin in. Wat ik ga kopen weet ik nog niet. Vanavond ga ik sowieso lekker hard lopen. Of ik niet hoef te werken? Nee. Er wordt in mijn ondernemingen de hele dag en nacht voor me gewerkt en ik hoef er zelf nooit bij te zijn. Mijn zaken worden zijn perfect gerund. Wat ik dan zelf nog doe? Ik geniet. En dat doe ik elke dag opnieuw. Het mooie is dat het geen seconde gaat vervelen en ik er elke dag opnieuw weer dankbaar voor ben dat ik kan genieten.

STUUR MIJ HET GRATIS MINIBOEK

Geen opmerkingen: